Sorry, registratie is beëindigd.

De Bestuurder, Be-Raad en Stella P organiseren op 15 maart in het hoofdkwartier van familiebedrijf DCM in Grobbendonk een evenement over de impact van huidige VUCA-tijden op bestuursorganen van familiebedrijven en KMO's.


  • Datum: 15/03/2022 17:00
  • Plaats: Bannerlaan 75, Grobbendonk, België (Kaart)
  • Meer informatie: Hoofdkantoor van DC Group

Beschrijving

De gevolgen van klimaatopwarming, het herstel van een pandemie, de nood aan digitalisering en een inclusieve samenleving realiseren zijn gelijklopende uitdagingen waar onze bedrijven mee geconfronteerd worden. Raden van bestuur hebben een belangrijke rol te vervullen, zowel op het vlak van financiering als het uitrollen van een duurzame strategie. Tijdens het event zullen experts en ervaren bestuurders hun aanpak, visie en ervaringen in bestuursorganen delen met het aanwezige publiek.

Doelgroep
Eigenaars, interne en externe bestuurders en operationele bedrijfsleiders van kmo’s en familiebedrijven.

Timing

17u00 Onthaal
17u25: Intro door moderator Magali Minet
17u30 Welkomstwoord : Philip Peeters (De Bestuurder) en Herman De Ceuster (DC Group)

Deel 1 Situering context en belang ‘bestuursorganen’ in KMO / familiebedrijven
17u45: De essentie van besturen en typische barrières bij familiale KMO’s - Inge De Roovere, Be-Raad
18u10: Evaluatietools voor bestuursorganen. - Hilde Gaublomme, Be-Raad

18u35: Pauze

Deel 2  Hoe bestuursorganen aanpassen aan de nieuwe tijden ?
18u55 : De vier bouwstenen van een dynamisch bestuur. - Lynn Rambour, Stella P
19u20:  Introductie panelleden: Kris De Temmerman (DCM), Rudy Mattheus (Niko Group, Medimundi, UZA, J.Portaels ), Veerle Lozie (Melexis, Callens, Best Bend, CIOForum)
19u25 : Debat  - Welke impact heeft 'het nieuwe normaal' op de bestuursorganen ? Hoe kunnen we ervoor zorgen dat onze beslissingsorganen met voldoende snelheid kunnen schakelen en de juiste beslissingen nemen ?

20u00 Netwerkmoment met hapjes en tapjes
21u30 Einde

Deelname aan het event bedraagt 130 euro excl. BTW
(maximaal 50 deelnemers)

Schrijf je hier in voor het event op 15 maart


Een initiatief van