Dimitri Van Hoe is nieuwe CEO StoryMe


Lorenzo Bown, oprichter en CEO van StoryMe, de Belgische specialist in videostrategie en performance marketing, geeft de fakkel door aan Dimitri Van Hoe, sinds 5 jaar aan boord en 2 jaar head of production van het Belgische bedrijf dat Lorenzo in 2013 oprichtte en vandaag vestigingen heeft in Gent en Brussel. 

De oprichter van StoryMe blijft aandeelhouder en lid van het directiecomité en spitst zich voortaan toe op de verdere groei van het bedrijf via strategische projecten voor de toekomst.

Tegelijk versterkt Sylvie De Couvreur het bureau als head of sales. Ze komt van DDB Brussels, waar ze de afgelopen dertien jaar actief was, waarvan de twee laatste als client services director. Daarvoor werkte ze bij Duval Guillaume en McCann. 

StoryMe is een Belgisch creatief Video + Performance agency, opgericht in 2013 met als missie "Bedrijven Video First maken". Met deze missie in het achterhoofd hielpen ze al meer dan 1,000 klanten zoals Audi, Alken-Maes, Alpro, Bayer, Beaulieu, BNP Paribas Fortis & Imec hun doelstellingen bereiken met video. StoryMe bestaat uit een internationaal team van 50+ videospecialisten gevestigd in Gent en Brussel.

Comments
* De e-mail zal niet worden gepubliceerd op de website.