Groupe Rossel koopt gratis krant Metro volledig


21 Dec
21Dec

Sinds 2003 was Mass Transit Media voor de helft eigendom van de Groupe Rossel en voor de andere helft van Mediahuis.

In de geprinte versie bereikt Metro momenteel 788.000 lezers en heeft het meer dan 1.400.000 bezoekers per week op zijn websites Metrotime en Zita. De Groupe Rossel wil de digitale transformatie van Metro versnellen door Metro toegang te geven tot haar operationele diensten en digitale kanalen.

"We kijken er naar uit om het Metro-avontuur voort te zetten. We zijn overtuigd van het belang om in België en in onze mediagroep een specifiek medium te hebben dat gericht is op jongvolwassenen in de stad. Ze vormen een dynamische en mobiele bevolking, die we willen bereiken met een sterk mediamerk dat aan hen gewijd is", aldus Bernard Marchant, CEO van de Groupe Rossel.

Monique Raaffels blijft als ceo aan boord om de strategie mee uit te bouwen.

Comments
* De e-mail zal niet worden gepubliceerd op de website.