Kellogg Europe benoemt Miranda Prins als vicevoorzitter voor Continentaal Europa


25 Jan
25Jan

In haar nieuwe functie zal Miranda verantwoordelijk zijn voor de leiding van het Continentaal-Europese team in een ongekende omgeving. Met de nadruk op de groei van de drie bedrijfslijnen van de onderneming (ontbijtgranen, tussendoortjes en chips) en de ontwikkeling van de strategie van Kellogg op het gebied van maatschappelijke verantwoordelijkheid en wellbeing in de verschillende landen van Continentaal Europa heeft Miranda de uitdaging om Kellogg aan de behoeften en verwachtingen van de consument te laten voldoen.

Miranda Prins trad in 2008 in dienst bij Kellogg Benelux en heeft zich in verschillende markten bewezen als vertegenwoordiger op het gebied van sales, brand management en sales development. In 2014 werd ze gepromoveerd tot marketingdirecteur voor Frankrijk en de Benelux, waar ze de integratie van deze drie landen leidde en zorgde voor een aanzienlijke groei van de merken Extra en Trésor. In 2016 werd Miranda Prins Marketing Director voor Pringles en sinds juni 2019 leidt ze het end-to-end team als vicevoorzitter van Pringles Europa, waarbij ze een groei met dubbele cijfers realiseerde.

Miranda Prins begon haar carrière bij Reckitt Benckiser België in het field sales team en bekleedde vervolgens diverse sales- en marketingfuncties voordat zij bij Kellogg in dienst trad. Als vicevoorzitter Continentaal Europa wordt Miranda Prins lid van het Europese managementteam en rapporteert zij rechtstreeks aan David Lawlor, voorzitter van Kellogg Europe.

Comments
* De e-mail zal niet worden gepubliceerd op de website.