Louise Meijer start als CMO bij Exact


01 Oct
01Oct

Louise Meijer start per vandaag als Chief Marketing Officer (CMO) bij business softwareleverancier Exact. Met haar benoeming wordt ze onderdeel van het managementteam. Louise komt van VodafoneZiggo waar ze Director Brand, Communications, Media & Corporate Social Responsibility (CSR) was.

Bij VodafoneZiggo leidde Louise een team op het gebied van brand, mediastrategie, campagnes, content en activatie, studio, sponsoring & hospitality en daarnaast een apart team voor CSR. Voorheen heeft Louise verschillende senior posities binnen brand en marketing gehad bij ING, Achmea en Interpolis.

Meijer heeft een aantal nevenfuncties, zoals lid van de Supervisory Board van poppodium Paradiso, bestuurslid van de Bond van Adverteerders en lid van de adviesraad van vrijwilligersplatform Good Busy.

Bij Exact komt Louise aan het hoofd te staan van het marketingteam dat verantwoordelijk is voor o.a. binnen een organisatie met een stevige groeiambitie. Meijer volgt John Dillon op die gedurende 3,5 jaar het marketingteam heeft geleid en de organisatie heeft verlaten.

Paul Ramakers, CEO van Exact: "We zijn heel blij met de komst van Louise. Ze is een zeer ervaren director op het gebied van marketing, brand en communicatie. Haar komst gaat ons helpen met het verder versterken van onze marketingactiviteiten, wat zal bijdragen aan de continue groei van het bedrijf. We hebben als organisatie ambities op het gebied van duurzaamheid en Louise haar ervaring op het gebied van CSR komt daarbij van pas."

"Ik kijk er erg naar uit om bij Exact aan de slag te gaan. Het bedrijf heeft heldere ambities en staat bekend om zijn krachtige en innovatieve marketing", aldus Louise. "Ik verwacht dat ik met mijn brede ervaring in het vakgebied ook in de softwaresector een waardevolle bijdrage kan leveren aan de bedrijfsstrategie."

Comments
* De e-mail zal niet worden gepubliceerd op de website.