Pieterjan Bouten geeft de fakkel van CEO door aan zijn COO Hendrik Isebaert. Bouten geeft geen reden op over het waarom van deze stap. Hij bestempelt het zonder meer als een logische stap in zijn eigen functioneren. 

Bouten wil zich als uitvoerend voorzitter meer richten op de langetermijnstrategie van Showpad, dat in 2011 ontstond als spin-off van de digitale studio In The Pocket. 

Isebaert werkt al zes jaar voor Showpad, dat intussen zo'n 500 mensen telt. Twee jaar geleden werd bij COO. Voor hij naar Showpad kwam, werkte hij bij Procter & Gamble en studeerde bij aan de UGent, Vlerick Business School en Harvard (VS).

Het bedrijf telt ruim 1.000 klanten in uiteenlopende sectoren, waaronder Proximus, BNP Paribas Fortis, TVH, DHL, Unilin, Atlas Copco, BASF en Goodyear.

Begin maart zal de aflossing van de wacht zijn beslag krijgen. Isebaert kent het huis door en door, na zes jaar interne werking.

Comments
* De e-mail zal niet worden gepubliceerd op de website.