Stijn Heytens gaat McDonald's België leiden


24 Mar
24Mar
Vanaf 1 april zal Stephan De Brouwer zijn rol van Managing Director overdragen aan Stijn Heytens, momenteel Chief Marketing Officer bij McDonald’s Zwitserland.


Stijn, die afkomstig is uit België en een Master in Communicatiewetenschappen en Marketing Management heeft behaald, startte in 2004 bij McDonald's België als Marketing Manager komende van de levensmiddelenfabrikant Sarah Lee Foods.  

In 2010 verliet Stijn de McDonald's-familie voor vijf jaar toen hij bij het Amerikaanse beursgenoteerde bedrijf Mohawk Industries Inc. in dienst trad als Global Marketing Director. McDonald's België verwelkomde Stijn in 2015 terug als Marketing Director met supervisie op Communicatie, IT, Digitaal en Marketing. Hij had de leiding over McDelivery en was bovendien verantwoordelijk voor de lancering van nieuwe loyaliteits- en CRM-applicaties. 

Afgelopen zomer verhuisde hij naar Zwitserland, waar hij de markt door Covid hielp navigeren en ervoor zorgde dat klanten McDonald's blijven vertrouwen en appreciëren, en begrijpen hoe het merk waarde centraal stelt in het aanbod. Hij heeft ook nieuwe platforms geïmplementeerd, zoals MyOrder en MyMcDonald's, om de digitale kanalen van McDonald’s te verbeteren en loyaliteit op te bouwen bij klanten.
 
Comments
* De e-mail zal niet worden gepubliceerd op de website.