Vliegende Start voor ‘make it fly'


03 Jun
03Jun

make it fly, de recent gevormde bedrijvengroep bestaande uit Duo (Brugge), Nascom (Genk) en Corecrew (Gent), breidt uit door Mediasoft uit Hasselt toe te voegen als digitale partner. make it fly groeit zo uit tot een organisatie van 70 medewerkers, maar daar stopt het niet. “We zoeken nog steeds bijkomende digitale experts die ons team kunnen versterken”, geeft CEO Mathieu Cardinael aan. 

Met een omzet van 6.5m€ brengt de groep vier ervaren partners samen die zo een unieke positie bekleden tussen e-business, IT, marketing en digitale strategie. make it fly legt sterk de nadruk op de integratie van bestaande en nieuwe digitale platformen. Er werden reeds trajecten op maat opgezet voor klanten als Barry Callebaut, Reynaers Aluminium, Mobile Vikings, McDonald's, Studio 100 en Trappist Westvleteren. 

Voor de komende expansiefase van make it fly kan de groep rekenen op Mathieu Cardinael. Hij neemt na 25 jaar de fakkel over van Véronique Dugardyn als CEO. Mathieu speelt al sinds 2007 een actieve rol bij make it fly. Samen met Laurent Cardinael, reeds enkele jaren actief als CFO bij de groep, is er zo familiale continuïteit aanwezig in het management. 

Om de verdere uitbreiding te ondersteunen stapt Green Park Investment Partners aan boord in het kapitaal. Green Park heeft reeds ruime ervaring in het schalen van HR en digitale ondernemingen. Zo waren ze in het verleden nauw betrokken bij de snelle groei van House of Talents

Comments
* De e-mail zal niet worden gepubliceerd op de website.